utorok, 7. február 2012 | meniny má Vanda | Počasie dnes:  BA Polooblačno -10°C • KE Mraky Early / Jasnoing Late -12°C • BB Polooblačno -16°C • NR Mraky Early / Jasnoing Late -13°C
Streda, 3. Marec 2010 - 06:00 | SPRAVODAJSTVO | Vytlačiť | E-mailovať | Hodnotenie | vybrali.sme.sk

Náčelník mestskej polície Miloš Hajnovič abdikoval

Miloš Hajnovič ako darca krvi / Foto: www.nitra.skIng. Miloš Hajnovič už nie je náčelníkom Mestskej polície v Nitre. Ešte minulý týždeň vo štvrtok požiadal o uvolnenie z funkcie. „Dôvody som vysvetlil pánovi primátorovi, on ich prijal. V radoch mestskej polície ostávam pracovať aj naďalej ako starší objasňovateľ,“ povedal nám Miloš Hajnovič. Dôvody svojho rozhodnutia odmietol rozvádzať. Vo funkcii náčelníka MsP v Nitre pôsobil od roku 2006, keď v tejto pozícii vystriedal Ing. Igora Zimana. Primátor Nitry Jozef Dvonč poveril dočasným riadením Mestskej polície v Nitre PaedDr. Pavla Beňu z mestskej časti Janíkovce. Ten doposiaľ pracoval ako zástupca náčelníka, v službách mestskej polície je približne dva roky, predtým pracoval ako štátny policajt.

V kuloároch sa povráva, že Miloš Hajnovič (na snímke MsÚ ako darca krvi) bol ku kroku abdikácie viac-menej donútený. Určite však nie preto, že by veci nezvládal. Blížia sa voľby a na úrade sa podľa všetkého môžeme dočkať aj ďalších zaujímavých výmen. V súvislosti s výmenou na poste náčelníka MsP sa povráva, že budúci náčelník MsP bude z mestskej časti Janíkovce. Odtiaľ je aj zástupca primátora Štefan Štefek. Overené to však nemáme, keďže náčelník by mal prejsť výberovým konaním a potom schválením v mestskom zastupiteľstve. Je však celkom možné, že víťaz je známy už dnes.

-osk-


© 2011 B21 Services. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.

Reakcie k článku: “Náčelník mestskej polície Miloš Hajnovič abdikoval”

  1. obcan03.03.2010 - 08:02

    zaujimave:
    Blížia sa voľby a na úrade sa podľa všetkého môžeme dočkať aj ďalších zaujímavých výmen. V súvislosti s výmenou na poste náčelníka MsP sa povráva, že budúci náčelník MsP bude z mestskej časti Janíkovce. Odtiaľ je aj zástupca primátora Štefan Štefek. Overené to však nemáme, keďže náčelník by mal prejsť výberovým konaním a potom schválením v mestskom zastupiteľstve. Je však celkom možné, že víťaz je známy už dnes.

  2. Občan 203.03.2010 - 13:28

    “V kuloároch sa povráva “…
    Keď autor tak dobre vie čo sa v kuloároch povráva, tak nech to tu aj napíše. Najradšej mám takýchto novinárov, ktorý chcú upliesť z h…a bič. V hlave si vytvorí nejakú konšpiračnú teóriu hodnú agenta CIA a záhadným spôsobom sa nám ju stačí podsunúť, akože čo on ešte všetko o tom vie…
    “Určite však nie preto, že by veci nezvládal”. - tak aj toto autor vie, že nie preto abdikoval, žeby veci nezvládal, tak úprečo asi …. ja to vieéééém, ale nepoviéém, lebo ten článok vyznie takto lepšie, záhadnejšie a rafinovanejšie …
    A teraz vážne. To čo autor týmto článkom predviedol je jedna veľká trápnosť. Treba sa držať faktov, a nie písať bludy. O akom výberovom konaní to autor píše. Zákon č. 564/90 Zb. hovorí jasne: Náčelníka mestskej polície vymenúva a odvoláva na základe návrhu primátora mesta mestské zastupiteľstvo. Ak niekto stratí dôveru primátora, tak môže veci zvládať akokoľvek. Apropó ja nemôžem kandidovať na poslanca SDKU, lebo moja dcéra si kúpila korytnačku od Dzurindovho suseda- to len na margo tých konšpirácií o Janíkovciach. Odkiaľ pochádza Ing. Hajnovič a odkiaľ Ing. Ziman, a kto býval v ich okolí, a kde bývajú rodičia Ing. Hajnoviča, a koho pozná, a kto je ich sused a ….. Nech nám to tu autor agent CIA rozpíše.
    Článok hodnotím ako tendenčný, autor svojvoľne manipuluje s faktami, snaží sa čitateľom niečo neoverené podsunúť. Je to vizitka slabej novinárčiny.

  3. sedliacky rozum03.03.2010 - 14:54

    nie som bezpečnostný analytik, ani klinický psychológ, ale sedliacky rozum mám a rozmýšľam: kebyže som riaditeľ polície, chcel by som na tej istej polícii robiť nejakého objasňovateľa? S polovičným platom? Sám od seba?

    Lebo my všetci sme blbí a tie “osobné” dôvody nevieme dešifrovať cez sedliacky rozum na : buď odstúpiš sám alebo ťa vyhodíme my

    Na margo trvalého bydliska spomínaného zastupúceho p. Beňa: aby v budúcnosti nebol nikto podozriví z korupcie, na výberovom konaní na manažérov štátnych alebo obecných inštitúcií budú musieť všetci sledovať, kde býva primátor, kde býva jeden viceprimátor, kde druhý a podľa toho sa urýchlene presťahovať, aby “morálne” mohli dostať flek…a že kríza! Veď blbiny v novinách kvitnú aj samé. A to ešte nie je ani jar!

  4. ferko03.03.2010 - 15:03

    S tou sťahovačkou to je dobrý nápad! Predstavujem si všetkých kandidátov s pripravenými kuframi, ako čakajú v rade na mestskom úrade pri oddelení evidencii obyvateľov, aby velice operatívne zmenili bývanie podľa aktuálnych papalášov. Paráda!

  5. obcan03.03.2010 - 16:20

    no, sucasneho prednostu si dosadila jeho cast, tak to aj vyzera

  6. schmidke03.03.2010 - 18:40

    Si predstav!

  7. ferko03.03.2010 - 19:21

    občan, občan, ty máš tuším vždy super informácie. Prosím Ťa, kto bol domovník v tom baráku, kde volakedy býval prednosta? Kto bol v domovej samospráve? Minimálne ficova striná alebo gašparovičovho bratranca neter. Ináč by sa ten prednosta nedostal na flek.
    ————–
    ináč, článok nie je o ňom, ale o tom zronenom náčelníkovi apačov, ktorý poctivo odovzdáva svoju abdikovanú krv. Ešte, že naňho sestričky nezabudli, lebo by ho vycecali celého jak rumunský kolega náčelník drakula

  8. wendy03.03.2010 - 19:25

    čítam si, čo je nové v našom meste a neviem, prečo ste zlí na toho milého pána, čo odstúpil a ktorý odovzdáva krv. Veď to je pekné, nie?

  9. ferko03.03.2010 - 19:29

    Je to pekné, že odovzdáva krv, veď čo ja hovorím iné? Nech odovzdáva koľko sa len dá. Čím vác, tým lepšé

  10. sedliacky rozum03.03.2010 - 19:38

    Wendy, dievčatko, čo je také pekné? Že odstúpil alebo že odovzdal krv? Ako mám ja informácie od sestry, ktorá pozná situáciu na polícii, je pekné aj to odstúpenie aj to odovzdávanie krvy. Len to prvé vraj prišlo neskoro a to druhé skončilo privčas.

  11. wendy03.03.2010 - 19:49

    Neviem, čo ste odporní, veď v článku bolo napísané, že ten Hajnovič všetky veci zvládal, určite to bol múdry človek, pretože my sa poznáme (moji rodičia) s tým prvým náčelníkom Zimanom a som presvedčená, že ten si ho vybral za svojho nástpcu pre jeho výnimočné schopnosti, lebo pán Ziman je náročný na každého ale hlavne na seba.

  12. sedliacky rozum03.03.2010 - 20:01

    Nuž cica, to si riadne zabila…segra sa skoro počúrala, keď som jej prečítal Tvoje zaručené informácie a odkazuje Ti, že keď si toto prečíta ten váš Ziman, tak sa urehoce k smrti a máte po rodinnom priateľovi. Koľko Ty máš preboha rokov, dievča?

  13. Funes03.03.2010 - 20:02

    “Overené to však nemáme, keďže náčelník “… tak keď to nemáte overené tak nám sem milí Patrioti nevypisujte Vaše konštrukcie. Radšej napíšte či ste už zozbierali dostatočný počet podpisov pod Vaše politické ambície. Už ste p. Lenčéš, informovali občanov Nitry o tom prečo vznikol tento portál ? Že to má byť výťah k moci určitej skupinky ľudí, ktorí získavali za kalendáriky a perá podpisy k registrácii novej politickej strany - Patrioti.

  14. Funes03.03.2010 - 20:15

    Fuguje tu cenzúra?????????? Nejako sa mi zaseklo uverejnenie mojho príspevku. Na všetkých možete vypisovať, a keď niekto napíše informácie o Vás tak to zbabelo zmažete?

  15. Funes03.03.2010 - 20:20

    UPOZORNENIE: Reakcie vyjadrujú názory čitateľov. Redakcia PATRIOT.SK nemôže a nechce ovplyvniť ich obsah. Vyhradzuje si však právo podľa vlastného uváženia odstraňovať nevhodné reakcie, prípadne blokovať prístup autorom, ktorí sa dopustia závažného porušenia pravidiel alebo budú pravidlá porušovať opakovane. Neprijateľné sú najmä urážky, vulgarizmy, hanobenie rasy, národa či náboženstva, neplatená reklama či spamovanie debaty textami nesúvisiacimi s témou. Autorovi nevhodnej reakcie môžu byť zmazané všetky reakcie, ktoré doteraz vytvoril.??????????????????????????

    Neporušil som nič z tohoto, tak prečo moja reakcia stále čaká na akési schválenie, páni PATRIOTI?

  16. alias03.03.2010 - 20:34

    Keď som si pozorne prečítal článok a uvedomil som si tú úžasnú kvalitu investigatívnej žurnalistiky autora článku, musím, čo sa týka novinárov patriotu, dať tomu Ficovi za pravdu. Niektorí sú fakt idioti. V tak malej správe písať štýlom “povráva sa”, “nemáme to overené” chce riadnu dávku pseudonovinárskej odvahy.
    Navyše, vygúgloval som si zákon o obecnej polícii a nič sa tam nepíše o výberovom konaní, ale presne to, čo napísal občan2.
    Ešte jedna rada, pán článkotvorca: podstatné meno “výmena” sa skloňuje podľa vzoru žena, takže v genitíve plurálu (v druhom páde množného čísla) ste mali napísať tvar “výmien”. Práve to preberáme v domácej úlohe s naším synom a ten to vie. Ak chcete, môžeme ho poslať na brigádu, bude Vám kontrolovať pravopis.

  17. alias03.03.2010 - 20:39

    milý kolega z Francúzska, aj moja pridaná reakcia čaká na schválenie. Čo sa čudujete, tí, ktorí majú plné ústa morálky, mávajú často plné gate od strachu, keď ich niekto “prekukne”.

  18. alias03.03.2010 - 20:41

    Napíšem to radšej ešte raz:

    Keď som si pozorne prečítal článok a uvedomil som si tú úžasnú kvalitu investigatívnej žurnalistiky autora článku, musím, čo sa týka novinárov Patriotu, dať tomu Ficovi za pravdu. Niektorí sú fakt idioti. V tak malej správe písať štýlom “povráva sa”, “nemáme to overené” chce riadnu dávku pseudonovinárskej odvahy.
    Navyše, vygúgloval som si zákon o obecnej polícii a nič sa tam nepíše o výberovom konaní, ale presne to, čo napísal občan2.
    Ešte jedna rada, pán článkotvorca: podstatné meno “výmena” sa skloňuje podľa vzoru žena, takže v genitíve plurálu (v druhom páde množného čísla) ste mali napísať tvar “výmien”. Práve to preberáme v domácej úlohe s naším synom a ten to vie. Ak chcete, môžeme ho poslať na brigádu, bude Vám kontrolovať pravopis.

  19. volic03.03.2010 - 21:00

    Takéto veci vás trápia?Ja som sa dobre na tom pobavil. Mňa skôr hnevá ako sa tu nakladá z majetkom ,ako vyzerá pešia ,to sú veci čo mňa ako obyvateľa zaujíma.O tom by mala byť diskusia a verejná za účasti predstaviteľov mesta . To riešme a nie to či niekto pochybí v pravopise, na to inteligentný človek ani nereaguje to nás nestojí nič ,ale chybné rozhodnutia nás stoja milióny.

  20. admin03.03.2010 - 21:07

    Dámy a páni,
    VŠETKY príspevky, ktoré čakali na schválenie, obsahovali slovo PATRIOT. To bolo dôvodom čakania.
    Jednoduchá rada preto znie: ak nechcete, aby Vaše reakcie čakali na schválenie ale priamo sa objavili na stránke, vyhnite sa vkladaniu internetových odkazov a slovu patriot v ktoromkoľvek páde jednotného aj množného čísla.
    Obsah reakcií redakcia NECENZURUJE.

  21. Funes03.03.2010 - 21:16

    “predtým pracoval ako štátny policajt” - to je čo za výraz nemalo tam byť snáď napísané - príslušník policajného zboru Slovenskej republiky? Ale, ale p. - OSK- Vy to máte trošku popletené, to ešte asi z čias keď ste písal do Rudého práva o statočnosti príslušníkov štátnej bezpečnosti. Asi ste však nepostrehol, že už je nejaký ten rok po nežnej, a ako novinár by ste sa mali vyjadrovať presne.

  22. Funes03.03.2010 - 21:20

    pre admina : a kde v tom upozornení je napísané, že slovo P…..t sa nesmie používať, a prečo by to malo podliehať preverovaniu??? To akože sa tu može písať o všetkom a o všetkých , ale ak o Vás tak si najskor preveríte čo tam je napísané????

  23. obcan03.03.2010 - 21:25

    občan, občan, ty máš tuším vždy super informácie. Prosím Ťa, kto bol domovník v tom baráku, kde volakedy býval prednosta? Kto bol v domovej samospráve? Minimálne ficova striná alebo gašparovičovho bratranca neter. Ináč by sa ten prednosta nedostal na flek.
    ————–
    ináč, článok nie je o ňom, ale o tom zronenom náčelníkovi apačov, ktorý poctivo odovzdáva svoju abdikovanú krv. Ešte, že naňho sestričky nezabudli, lebo by ho vycecali celého jak rumunský kolega náčelník drakula

    ja som nepisala o byte, kde byval kedysi, ako si vobec na take nieco prisiel,

  24. obcan03.03.2010 - 21:28

    okrem toho, ze sa dostal k moci s podporou jeho casti - tam, kde ma teraz svoj dom a v case dosadenia do funkcie bol konatelom zdruzenia, pricom zneuzival svoje pravomoci, bol dosadeny v ramci spajania narodnych sil, politicky, jeho dosadenie bolo vopred pripravene, tak perfektne, ze pan primator vitek si dlho potom zrejme myslel ako dobre si vybral.

  25. Funes03.03.2010 - 21:32

    obcan o kom pises uz sa v tom stracam o nacelnikovi apacov, polície alebo prednostovi, kto Ťa ranil. Píš, píš, píš. Daj to zo seba von.

  26. admin03.03.2010 - 21:40

    FUNES
    pokojne používajte slovné spojenia tento portál, táto stránka, redakcia, ak Vás to príliš neobťažuje.

    Dôvodom zavedenia tejto reštrikcie bolo, že ako jeden z mála portálov si tento pri reakciách nevyžaduje registráciu, a jeden z čitateľov vytrvalo používal nick PATRIOT. Keďže sme mu nedokázali vysvetliť, že je to nevhodné, lebo reakcie potom vyzerajú, akoby išlo o reakcie redakcie Patriota, zaradili sme slovo patriot medzi zakázané slová. Technicky je to tak, že spomínané slovo je zakázané ako v nicku, čo bol požadovaný stav, tak aj v reakcii samotnej, čo je vedľajší jav.

    Môžem Vás ale ubezpečiť, že od budúceho týždňa bude k dispozícii riešenie, ktoré Vám slovo patriot v texte reakcie používať povolí.

  27. Funes03.03.2010 - 21:47

    Veľmi pekne ďakujem za vysvetlenie p. Jašík

  28. alias03.03.2010 - 21:50

    re: volic

    Áno, priateľu, trápia nás aj takéto veci, pretože keď nás budú informovať takýto, prepytujem, novinári, keď nás budú kŕmiť informáciami typu “povráva sa”, ako si máme vytvoriť pravdivý obraz o “nakladaní s miliónovým majetkom”, keď prinesená informácia nie je overená, len sa tak v kuloároch povráva alebo keď jedna baba povedala.

    Alebo máš toľko času, že si všetko pôjdeš zisťovať a overovať sám? Ja nie, ja sa musím starať o rodinu, o svojho syna, aby raz z neho vyrástol inteligentný človek. Možno to dosiahnem aj tým, že na sa začiatok naučí spisovný materinský jazyk. Hm, aby mohol dobre každý pondelok zaspievať hymnu…

    Novinári sa živia poskytovaním informácií, pán “volič”, tak nech nám ich poskytujú overené a spisovne. Alebo sa chceš nechať priebežne zavádzať?

  29. ALTEREGO03.03.2010 - 21:59

    alias, nedá mi.
    používa sa “vygúglil” a spisovne je “takíto novinári”.

  30. obcan03.03.2010 - 22:02

    Funes03.03.2010 - 21:32
    obcan o kom pises uz sa v tom stracam o nacelnikovi apacov, polície alebo prednostovi, kto Ťa ranil. Píš, píš, píš. Daj to zo seba von.


    pisala som viac prispevkov - prvy bol o nacelkovi, zacitovala som tu cast, ktora ma z clanku zaujala, dalej som nadviazala na svojho predrecnika obdobnou problematikou co sa tyka dalsieho zamestnanca samospravy - prednostu (nie je tu tak vela prispevkov, aby si si to nemohol precitat, netreba nad tym ani velmi uvazovazovat, takze by si nemal byt nadmietu zatazeny). A celkom iste som nepisala prispevok preto, ze ma niekto ranil alebo sa potrebujem vyrozpravat, pretacas a zahovaras ako vzdy, lebo ti prekaza obsah mojho prispevku, ktory potrebujes zastriet.

  31. sedliacky rozum03.03.2010 - 22:03

    o policajtoch sa hovorí, že jeden vie písať a druhý čítať.

    Vtip je v tom, že zabudli na toho tretieho. Toho, čo vie počítať. A s odchodom asi ten hajnovič nepočítal

  32. ALTEREGO03.03.2010 - 22:06

    :) pekne

  33. obcan03.03.2010 - 22:12

    kam by isiel, mestsky policajti su oproti statnym v nevyhode

  34. volic03.03.2010 - 22:16

    Alias som natoľko inteligentný aby som vedel posúdiť čo je pre mňa dôležité a nad čím sa viem iba pousmiať. A správne robíte, že sa učíte gramatiku od svojho syna.Je to potrebné keď budete znova ,,gúglovať,,

  35. milos03.03.2010 - 22:17

    Pozdravujem Vás a dakujem za podporu, Váš M.H. PS - Ja som to myslel dobre, a všetkým som chcel dobre, veď to všetci vedia, že ja som len dobre a snažil som sa a všetci to musia vedieť že ja len dobre čo sa dalo som sa snažil pre všetkých. A nehľadajte v za tým nič, veď ja som p. primatorovi povedal, že ja len dobre som chcel, koľko sa dalo pre ľudí, tak musím trošku priznať že aj pre seba, ale až keď dobre pre ľudí to bolo hlavné, ja som sa to snažil, a aj p. primátor to vie, že vždy pre ľudí som ja na prvom mieste myslel čo sa dalo urobiť, čo žiadali, maximálne možné som pre nich vždy sa snažil a nehľadajte ale ozaj nehľadajte za tým nič, to ja len z osobných dovodov som, prišlo to tak zrazu, skrslo to vo mne, ale ja som len vždy dobre pre ľudí, naozaj.

  36. alias03.03.2010 - 22:18

    re: alterego

    Priateľu, ja sa neživím poskytovaním informácií v médiách, ja nie som novinár, navyše, považuj to za malú výhovorku, svoje príspevky píšem rýchlo a medzi nekonečnými otázkami môjho syna.

  37. volic03.03.2010 - 22:25

    Alias teraz sa chválite alebo sťažujete?

  38. Funes03.03.2010 - 22:29

    Já Vás vidím Fantomasy, já vím kde ste, občan je na nesprávnej strane o odovolávaní prednostu sa píše o stránku vyššie, jazykové okienko pre aliasa je tiež inde, písať, čítať … nech učia policajtov v Pezinku a my sa venujme meritu veci. Prečo ten náčelník odstúpil, čo za tým asi je???? Hádom ho podľa p. -OSK - novinára so skrytou identitou nedonútili k takémuto činu hodnému opovrhnutia len tak pre nič za nič. Čo asi za tým je? Chytí sa nejaký mestský policajtík a popísmenkuje nám tu niečo o tom, niečo z tých kuloárov ???

  39. alias03.03.2010 - 22:33

    re: volic

    Oceňujem sarkazmus, volič, to Ti vyšlo, nahral som Ti na smeč, moja chyba. Skús si však pozrieť svoj príspevok z 21:00 hod. Ja som Ti tam našiel osem pravopisných chýb a zopár z úpravy. V tom ďalšom by sa tiež niečo našlo. Myslím si však, že diskusia nie je o nás dvoch, ale o niekom inom. Nedostatok vedomostí z pravopisu som nevyčítal Tebe, ale tomu, kto sa zrejme búcha do hrude, že je žurnalista, tomu, kto za to dostáva peniaze.

  40. ALTEREGO03.03.2010 - 22:36

    alias, to je pochopiteľné a správne, deťom sa treba venovať.
    ja len že mi to nedalo ;)

  41. ferko03.03.2010 - 22:40

    Veru, veru, funesko má pravdu, tiež som zvedavý na tie kuloáre-pišoáre!! Normálne rozmýšľam, prečo odstúpil. Píšte, lebo takto nič nevíme!

  42. obcan03.03.2010 - 22:40

    funes, neriad tu diskusiu

  43. sedliacky rozum03.03.2010 - 22:42

    Asi nosil domov priveľa peňazí a žena to už nemala kam na nočnom stolíku dávať.

  44. volic03.03.2010 - 22:42

    Fugasi sem se mi dívejte…Pamätáte si to Funes?Funes je nezabudnuteľný. To len som sa pobavil na tom Vašom začiatku príspevku.To len na okraj. Ja nevidím problém v osk ,ale v tom , že keby mesto transparentne informovalo o veciach ktoré sa tu dejú tak by nemali byť žiadne problémy ,ale keď vedenie mesta ani na položené otázky neodpovie a reaguje slovami nemám sa čo vyjadrovať, tak to už považujem za vážnu aroganciu moci. A samotné slová typu,, odchádzam sám ,ale zároveň ostávam..,, tiež zrovna nemajú podľa mňa moc logiku.

  45. volic03.03.2010 - 22:50

    Alias uvoľnite sa , trochu sarkazmu nezaškodí :)

  46. sedliacky rozum03.03.2010 - 22:56

    Madam občan, prepáčte, ale keď som si prečítal článok a zapojil sa do diskusie, naozaj by ma zaujímali skutočné príčiny odstúpenia náčelníka. Rovnako ma však zaujíma, kto Vám dal právo určovať, čo môže diskutér napísať a čo nie. Vaša zahmlievacia reakcia ma prekvapila…
    Funes len vyzýval niekoho, kto niečo vie, aby sa ozval. Vám to prekáža?
    Vo svojich príspevkoch sa snažíte vystupovať “zasvätene”, akoby ste mali prehľad o dianí v meste. Prečo teraz nenapíšete niečo “zasvätené”?! Radi by sme vedeli, kto a ako šéfoval mestskej polícii…

  47. Funes03.03.2010 - 22:58

    volic, tak to som ani nepostrehol čo si tu napísal :odchádzam sám ,ale zároveň ostávam. Možno to skor bude znieť takto: odchádzam sám ,ale zároveň ostanem sám. V ktorej firme by medzi sebou chceli bývalého šéfa ??? Alebo si otázku pretočme: V ktrorej firme by išiel robiť šéf medzi podriadených ? Viete si predstaviˇgenerála Packu ako po odvolaní z funkcie bude merať rýchlosť na výpadovke, alebo robiť pochodzkara? No ja teda nie. A možno bude pre mna čest ked mi dá ex náčelník na ulici pokutu.

  48. Funes03.03.2010 - 23:02

    madam obcan má v zuboch prednostu Martinku, keby sa tu písalo aj o pokazených vajciach, tak by sem p. Zdena prispela svojimi príbehmi o verejnom obstarávaní a … už to všetci poznajú, bože ako to tu už niekto napísal, to je už snáď diagnóza.

  49. alias03.03.2010 - 23:03

    re: volic

    Priateľu, ja som uvoľnený ako náčelník z funkcie.

    Bol som dosť sarkastický?

  50. Funes03.03.2010 - 23:09

    No od obcana-zdeny uz ziadna reakcia, vidím ze uz pismenkuje na tej stránke o prednostovi, tak si predsa len dala poradit

  51. volic03.03.2010 - 23:10

    Alias super, 100 bodov:)

  52. wendy03.03.2010 - 23:12

    Ahoj funes! Aj môj strýko má asi pokazené vajcia, pretože už sú s tetou Klárikou päť rokov a nič :)) (skúsila som srandu)
    Ozaj, ten občan, to je nejaká Zdena? Na webe som našla, že nejaká Zdena bola tiež prednostka úradu.
    Ak ste to Vy, tak dajte nejaké info, aby som neumrela sprostá!

  53. wendy03.03.2010 - 23:14

    ahojky, kerčak, už je tu nuda

  54. volic03.03.2010 - 23:17

    No Funes presne ste to vystihli , tiež mi to pripadá celé nejaké divné s týmito zmenami na úrade , napr.bol odvolaný riaditeľ mestských služieb kvôli zlyhaniu zároveň tam ostal pracovať. Vznikajú tu nejaké rozhodnutia typu mačkopes ,ako keby sa týmto niekto snažil prekryť iné vážne veci ,čo sa možno potichu dejú. Takže milí novinári pracujte pekne ďalej ,ale poprosíme ako čitatelia o viacej konkrétnych faktov.

  55. MOLY04.03.2010 - 06:27

    Vôbec mi nie je ľúto p. Hajnoviča, zaslúžil si to, pretože je to človek namyslený,povýšenecký,zákerný,falošný a chcela by som vidieť ako sa bude pozerať niektorým svojim kolegom , ktorým ublížil do očí!!!!!. Dostal to čo si len a len zaslúžil.!!!! Keby viac pozeral rozprávky a riadil by sa ľudovou múdrosťou tak by musel vedieť, že v živote platí : “nad nikým sa nepovyšuj a ani nikoho neponižuj”, “dobro vždy nad zlom zvíťazí” a pod. Jeho pýcha bola neskutočne veľká ale najmä hadia, teraz nech si ten PÁD vychutná plným dúškom. Škoda, že nemôžem pri to byť……..

  56. Občan 204.03.2010 - 06:29

    Moly popíš o tom viac, vidím, že máš informacie ….

  57. Pravda04.03.2010 - 06:56

    Moly ak je ten p. Hajnovič človek z tvoho príspevku, tak musia byť jeho dni na polícii spočítané. Kolektív ho musí odkopnúť ako psa podľa inej múdrosti: “Keď ideš nahor, dobre si všímaj ľudí, ktorých stretávaš. Budeš ich stretávať aj keď pôjdeš nadol”.

  58. MOLY04.03.2010 - 08:26

    Hajnovič robil špinavé intrigy proti jeho predchodcovi len aby ho vysadil zo sedla a mohol zasadnúť so svojim zadkom na stoličku náčelníka, dokonca rozbehol so skupinkou ľudí petíciu !!!!!za odvolanie jeho predchodcu. Lenže jeho predchodca nečakal na žiadne odvolanie ale dal výpoveď sám od seba a zabezpečil sa sám aj svoju rodinku tak, aby sa mohol aj po rokoch pozrieť so všetkou cťou každému do očí. Hajnovič je HAD, ktorý vlezie do r.tnej dierky každému ….. Dokonca svojim “spolupetičiarom” sľúbil, že keď bude on sedieť na stoličke budú sa mať dobre, toleroval im veľa vecí, ostatným tzv. nepetičiarom dýchal na krk z tesnej blízkosti a dával im pociťovať svoje postavenie. A teraz keď mu tí “jeho” dali kopanec do zadku urobil by najlepšie keby odišiel a zobral si so sebou všetku špinu, ktorú rozsypal………..

  59. obcan04.03.2010 - 09:03

    madam obcan má v zuboch prednostu Martinku, keby sa tu písalo aj o pokazených vajciach, tak by sem p. Zdena prispela svojimi príbehmi o verejnom obstarávaní a … už to všetci poznajú, bože ako to tu už niekto napísal, to je už snáď diagnóza.


    funes obcan nema martinku v zuboch a p. zdena tiez nie, ale ked si zacal verejnym obstaranim, tak martinka je podvodnik s verejnym obstaranim, staci si dat vytiahnut zmluvy a faktury tykajuce sa ul. mons. vagnera a pozriet evidenciu majetku mesta.

    Pokazene vajcia a iny pokazeny tovar v obchodoch je vazny problem, ktory nema co robit na pultoch v predajniach, lebo by mohol sposobit vazne ochorenie obyvatelstva.

  60. obcan04.03.2010 - 09:07

    Ahoj funes! Aj môj strýko má asi pokazené vajcia, pretože už sú s tetou Klárikou päť rokov a nič :)) (skúsila som srandu)
    Ozaj, ten občan, to je nejaká Zdena? Na webe som našla, že nejaká Zdena bola tiež prednostka úradu.
    Ak ste to Vy, tak dajte nejaké info, aby som neumrela sprostá!


    Wendy napis sem svoje meno, aby sme vedeli pre koho tu manipulujes, odvahu zrejme na to nenajdes. Nuz nam aspon napis, ci strykovi drzis sviecku, ked mas take zarucene info.

    Nejaka Zdena bola prednostka a pred nou akasi zuza, co nezvladla koordinaciu chodu uradu, tak isto ako nezvladala vedenie majetkoveho oddelenia, ked bola zastupkyna prednostu.

    zdena bola prednostka za primatorovania viteka, to je ten, co si doniesol asistentku henu

    predtym posobila na kontrole, spolu so zootechnickou na mieste prednostu vdaka korupcnemu chovaniu byvaleho hlavneho kontrolora, udajne ju posunuli cachrovat az hore (tu zootechnicku)

  61. obcan04.03.2010 - 09:09

    oops, zootechnickou na mieste pravnicky, zootechnik este prednostom nebol, len doktor veteriny, pokial sa nemylim

  62. obcan04.03.2010 - 09:34

    aby to bolo veselsie, cachrosa s verejnym obstaranim prikryjeme zopar macacimi rituldami a chvostikmi starych kackov.

    Vazne, ako postupovalo msz potom ako dostalo informacie v roku 2007 o tom, ze pan prednosta mohol zneuzit svoju funkciu?

  63. obcan04.03.2010 - 09:49

    ten pan prednosta, ktory sa na miesto svojej prechodkyne tlacil uz v polroku 2004, vtedy, ked sa jeho pani manzelke s rovnakou diagnozou ako ma on sam “pacili” susedine dvere

  64. samo04.03.2010 - 11:00

    Toto sú mi novinky! Ale nič konkrétne nikto nepovedal, čakal som niečo kuloárne od občana, ten vyzerá byť v obraze.

  65. obcan04.03.2010 - 11:23

    hlavne ty si nic nenapisal

  66. Nitrancan04.03.2010 - 16:10

    Občan, alias Zdena má plné zuby prednostu. Na každom fóre ho rozmazáva. Tiež asi býva na tej ulici mons. vagnera. Predsalen, je to ulica, na ktorej bývajú dvaja už bývalí prednostovia :-)

  67. obcan04.03.2010 - 16:14

    bud si isty, ze nema, ani obcan, ani zdena, a nerozmazava ho na kazdom fore. Ovela zaujimavejsie je to, ze ten pan sa tam napriek vsetkemu udrzal od roku 2007 a jeho nadriadeni si nedali namahu skontrolovat ho.

  68. obcan04.03.2010 - 16:15

    ked tu je taka tradicia, ze dvaja prednostovia su z jednej ulice, da sa ocakavat, ze aj novy prednosta bude zase odtial?

  69. Funes04.03.2010 - 17:24

    Obcan - Zdenka, iba ak by Ťa znovu povolali na miesto prednostky a …

  70. a04.03.2010 - 18:06

    funes, obcan nie je zdenka a zdenku by tam nikto nechcel a mam dojem, ze je to vzajomne

  71. nitrancan 66604.03.2010 - 18:27

    Mila Moly, zaujímavé informácie, čo tu píšeš. Nadobúdam dojem, že si pracovala a pracuješ na Mestskej polícii.

  72. a04.03.2010 - 18:51

    ty budes zrejme celkom nezainteresovany diskuter

  73. B04.03.2010 - 19:29

    tak potom kto je ten beno

  74. Funes04.03.2010 - 19:39

    a kto je Aááááááááááááááá, a ko je Bééééééééééééééééééééééééééé???????????

  75. a04.03.2010 - 19:44

    a som ja a to ostatne mozes byt ty

  76. Funes04.03.2010 - 19:46

    Tak ja som b ?

  77. Funes04.03.2010 - 19:47

    Ja nemôžem byť b ja som Funes. ???

  78. C05.03.2010 - 15:32

    tak sa my zdá že namiesto diskuzije a príspevkov ohladne načelníka mestskéj polície ste si tu spravili debatu o abecede.P.beno bol jeden uplatkársky dopravný policajt ktorý po nehode musel zo zboru odíst inač by ho vyhodili

  79. nitrancan 66605.03.2010 - 15:40

    Pán C, neviem kde beriete tieto informácie, ale ak je to pravda, čomu ja osobne nemôžem veriť, tak si myslím, že na tejto funkcii nemá čo robiť. On tam vôbec nemal čo robiť od samého začiatku.

  80. blby05.03.2010 - 16:42

    Funes = čistý chudák…

  81. Funes05.03.2010 - 19:14

    Blby - tvoj nick hovorí za všetko

  82. blby05.03.2010 - 22:27

    Hlavne za Teba…

  83. Funes06.03.2010 - 05:36

    Za mňa nie priateľu, ty si si ho vymyslel sám.

  84. a06.03.2010 - 07:31

    funes, obcan nie je zdenka a zdenku by tam nikto nechcel a mam dojem, ze je to vzajomne
    ….
    este je tu otazka ktorym skupinam v pozadi tak velmi zalezalo na zniceni vsetkych vztahov zdenky a co z toho maju, ake prostriedky na to mohli vyuzit, lebo konkretne pani zdenke na meste velmi zalezalo

  85. a06.03.2010 - 08:50

    ta wendy zdupkala

  86. a06.03.2010 - 09:02

    vyhlasime po nej patranie

  87. Dcérenka06.03.2010 - 22:17

    Pre Miloš:
    Jediné, čo si v živote urobil dobre, bolo (a je) že si odstúpil !

  88. Funes07.03.2010 - 10:38

    Pre Miloš:
    Pýcha peklom dýcha, pýcha predchádza pád, pýcha je smrť myslenia.
    Skloniť hlávku, priznať chyby, a veľmi veľa pokory. Ale to sa nedočkáme.

  89. Pravda07.03.2010 - 12:20

    Funes čo tak toto:
    Nedôveruj tým, ktorí veľa hovoria.Múdry človek má srdce v hrudí, ale hlupák v ústach…

  90. lujza07.03.2010 - 13:29

    pravda, si pomylena, nedoverovat sa neda niekedy ani sebe, ti, co vela hovoria, su zhovorcivi, ti, malo hovoria su mlcanlivy, su to rozne typy osob a vobec to nesuvisi s doveryhodnostou. Inak doveru moze narusit aj to, ze ta niekto nelegalne odpocuva, a potom ti tym podraza nohy.

  91. lujza07.03.2010 - 13:31

    funes, ty si pokorny clovek a sebakriticky? Zatial tak na mna neposobis.

  92. neviem07.03.2010 - 18:17

    či je táto diskusia plodná.

  93. lujza07.03.2010 - 19:49

    a ktora je, ved na strankach internetovych novin sa nerozhoduje, iba cita a keca

  94. pravda07.03.2010 - 20:49

    Lujza I keď každá reč ide z úst, ale nie každá ide zo srdca.Kto sa naučil klamať, má stále rád podvody.

  95. a07.03.2010 - 21:21

    kazdy klame, niet na svete cloveka, co by nezaklamal, neuvazujes spravne

  96. pravda08.03.2010 - 09:47

    Áčko každý predsa dobre vie. Čo je správne a čo nie. O čom je celý tento svet. Keď už čestných ľudí niet. Každý klame podvádza. Lásku, vernosť zrada nahráza …
    Prečo ľudia klamú a druhým spôsobujú nepríjemnosti a až pocit bezmocnosti ? Ide o nedostatok inteligencie,frustráciu alebo len nedokonalosť človeka samotného ? Do akej miery je podľa Vás prípustné klamstvo ? Ako reagovať na takéhoto človeka, ignoráciou alebo neustálym vyvracaním klamstva, čo je však unavújúce a vysokostresujúce…

  97. a08.03.2010 - 10:20

    klame kazdy, ale niekto to ma ako trvalu charakterovu vadu, iny nie, niekto sa v tom vyziva, iny ma vycitky, niekto okrem tejto charakterovej vady alebo zlyhania ma este aj zle umysly - v numerologii sa to da krasne precitat, este aj vo vztahu dvoch ludi, aj v konkretny den. Ked sa k charakterovemu pochybeniu prida energia zloducha alebo zloduchov, z toho moze byt aj riadna katastrofa.

  98. nitrancan 66614.03.2010 - 18:22

    Čo sa týka kuloárnych unformácii, tak ďalŠí kandidáti sú z ulíc Záborského, Murániho, Tr.A.Hlinku a Novomeského ulice. Také chýry idú v Nitre a blízkom okolí.

  99. Funes14.03.2010 - 22:51

    Nitrancan 666 ja bývam v Nitre a ku mne ten chýr neprišiel. Asi to bude tým, že si v epicentre diania, že? Tak daj do pľacu ako to bude naozaj a nenaťahuj nás.

  100. nitrancan 66615.03.2010 - 18:02

    Vydrž času ako hus klasu Funes. Budeš milo alebo nemilo prekvapený.

  101. Lenon15.03.2010 - 19:40

    Fíha, Nitrancan six to six to six, ty máš aké informácie. A ty bývaš na ktorej z tých adries? Alebo, žeby na Stavbárskej ? Alebo …

  102. samo16.03.2010 - 14:33

    Paráda! Ja bývam na Novomeského! Kedy mám nastúpiť? U koho sa mám hlásiť?

    U súdruha Žinčicu?

  103. klokočinár16.03.2010 - 17:56

    … no, a ja zas na Murániho! Jak sa dohodneme, kamoš? Zebereš ma za námestníka? Alebo ja teba?! Ulicu mám podľa diabolského nitrančana v porádku, tak by som mohol pejsť prvým sitom, né ?! Ozaj, koľko budeme brať ako policajní šéfovci?

  104. lujza16.03.2010 - 20:15

    radsej sa opytaj na ktorej mas byvat a sikovno sa prestahuj, tak do toho

 
Fitlife Centrum Nitra B21 Services, s.r.o.
© 2009-2012 PATRIOT. Internetový spravodajský portál. Aktualizované denne. ISSN 1337-4869. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydávateľ.
Všeobecné podmienky používania. Rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, obrázkov akýmkoľvek spôsobom bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.